.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقتی تشکر از خانم اشتون کار دست صداوسیما داد
صرفا جهت اطلاع این هفته
صرفا جهت اطلاع این هفته

این هفته صرفا جهت اطلاع سوژه‌های بیشتری داشت؛ از نوه استقلالی علی پروین و انصاف ظریف تا نوستالژی جاسبی و شفیعی و همچنین گم شدن ۹۳۰ ساختمان دولتی در تهران.

به گزارش شمال نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر، سوژه اول این هفته صرفا جهت اطلاع افرادیه که همه تقصیرها و مشکلات رو گردن تحریمها می اندازند.(سخنان رئیس جمهوردر گفتگوی تلویزیونی با مردم: نه اینکه فکر کنید همه مشکلات اقتصادی ما از تحریم است نه، بسیاری از آنها از بی تدبیری بود. مسئولان محترم شنیدند ؟ریشه خیلی از مشکلات در بی تدبیری بوده. پس برای حل مشکلات تدبیرکنید نه اینکه فرافکنی کنید و گردن تحریم و این و اون بندازید.

این هفته یه بخش جدید هم بود دلمون سوخت هفته.  بابا بزرگ یزدی  اومده تهران برای نوه اش آی پد بگیره، که گویا یه آی پد تقلبی  بهش دادند. پیرمرد و نشان دادن آی پد خالی و تقلبی..حالا تو هم می دونی ملت عشق آی پدن.هی بنداز.

ظاهرا زور هیچ کس به قاچاقچی های سوخت  نمی رسه.یکی از مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز آمار عجیبی ارائه می کنه: پارسال 195 میلیارد تومان جزای نقدی برای محکومان خارج از شبکه سوخت که فقط  7 میلیارد و 500 هزار تومان وصول شده، مچکریم از ستاد مبارزه با قاچاق.

اگر اصل را بر همان گفتار تاریخی علی پروین بگذاریم که تیم ما80 درصد آماده است و 30 درصد باقی مانده، درست می شه ان شاء ا...،(80 درصدو 30 درصد میشه 110 درصد) طبق همان اصل، نوه پروین 80 درصد ممکنه پرسپولیسی بشه، 30 درصد استقلالی. پروین: این نوه من استقلالی شده، نگاهش کن.راستی این آث میلانی های بدبختو آوردیم تهران تو هوای آلوده و شرایط اضطرار دوندیمشون... سالم برسن رم صلوات.

 دکتر ظریف هم با دوتا ظریف کاری مهمون صرفا بود.دکتر ظریف در برنامه تلویزیونی بابت پوشش خبری نشست ژنو از رسانه ها و شبکه خبر تشکر کرد. ممنون آقای وزیر؛ چون یک سری داشتند تلاش می کردند با گیر دادن به یک  دشمن فرضی مشکلاتشون رو حل کنن  که شما اومدی وسط   (خبرنگار از یه شرکت کننده در مانور درباره دشمن فرضی سئوال می کنه که طرف میگه فرار کردند) ظریف توی همین گفتگو یک کار ظریف دیگه هم کرد، جای اینکه زیراب تیم هسته ای قبلی را بزنه  و اموات وعملکرد همه گذشتگان را روی ویبره ببره گفت: این موفقیت رو مرهون تلاش دولت ها و مسئولین قبلی هستیم.حالا دیگه همه نگران کمردرد ظریفند شاید هم نگران کمردرد مسئله هسته ای  (لاریجانی: این قدر اطراف آقای ظریف نچرخید باز کمرش درد می گیرد)

در ادامه، تصاویر یه معلم عربی رو در حال تدریس در تلویزیون نشون داده میشه که چی جوری پر انرژی و پرتحرک درس میده و داره می ترکونه...

به قول نجف زاده روش آکروباتیک و پر انرژی آموزش عربی در شبکه آموزش بیشتر به نظر می رسد مردادیان یا شهریوریان استفاده می کنند از این روش ها...

 حاضر نشدن آقای احمدی نژاد در دادگاه یکی از خبرهای داغ و پر حرف و حدیث توی چند روز گذشته بود. این هفته چند تا شاکی شکایت کردند از آقای احمدی نژاد و این هفته وقت دادگاهش بود، نرفت دادگاه البته، ما هنوز دقیقاً سر در نیاوردیم ته ماجراچیه ولی خب میشه یه حدس هایی زد از جنس خبرنگاری کنجکاوانه، از جنس حدس هایی که دیوید ساچت بازیگر کارآگاه پوآرو که این هفته از دنیای بازیگری خداحافظی کرد می زد، خداحافظ پوآرو.

در ادامه چند تا سوژه کوتاه اما مهم و جالب پخش شد یکی کش رفتن درب کانالهای فاضلاب در اهواز و اراک که گویا تبدیل شده به یه جنبش خطرناک و  خیلی ها رو به چاله انداخته. و همین طور پخش تصاویر دو تا تیر برق که یکی شو با کلی آجر سفت اش کرده بودن و یه تیر برق که داره می افته. به قول خبرنگار همیشه یا سفت سفت می گیریم یا شل شل.خوشبختی های کوچک و بدبختی های شل و ولی داریم.

کامران نجف زاده این هفته دنبال یه گمشده می گشت. چند صد تا ساختمان دولتی در تهران که گویا گم شدن، این خبر عجیبی بود، که این هفته شنیده شد اما مثل اینکه هیچکس هم نیومد جواب بده یعنی چی گم شده؟! کی این خبرو زده؟! اگه دروغه چرا برخورد نمی کنند باهاش اگر راسته کی مسئوله پیگیری کنه؟!.

توی هیر وبیر تلاش صدا وسیما برای پخش مستقیم هرآنچه در ژنو می گذشت یک هو همه وزیرای خارجه شرق وغرب عالم شروع کردن به سبک فرنگیها تشکر از خانم اشتون و رازهای مگو رفت روی انتن...البته رفیقان ما  سریع جمعش کردن ونگذاشتند لحظات تاریخی تشکر از خانم اشتون بیشتر به سمع وبصر مشتاقان برسه..اما به هر حال صورت حساب صدا وسیما در شورای نظارت یکم طولانی تر شد.

جاسبی که می رفت با کناررفتنش از دانشگاه آزاد فراموش بشه این هفته خودش رو به صرفا جهت اطلاع رسوند ( رئیس سی ساله دانشگاه آزاد در کنفرانس مدیریت استراتژیک، در حال انتقال تجربه...: ما آزاد گذاشتیم و رها کردیم مدیریت هارو...) البته گویا نجف زاده این حرف آقای جاسبی رو قبول نداره و میگه چرا می گی ما رها کردیم مدیریت هارو عزیز، استاد من کلاً دو تا نوستالژی دارم؛ یکی شما، یکی آقای شفیع. از وقتی ما گیگوز می خوردیم شما و آقای شفیع هیچ چیزی رو رها نکردین که.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.